logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرمدره:

منتخبان شورای شهر خرمدره مشخص شدند

منتخبان-شورای-شهر-خرمدره-مشخص-شدند

فرماندار خرم‌دره از مشارکت ۷۷ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش موج رسا; حجت محمدی  با بیان اینکه تقریبا ۵۰ هزار نفر در شهرستان خرم‌دره واجد شرایط رای دادن در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان خرم‌دره ۲۰ هزار ۶۲۶ رای متعلق به دکتر حسن روحانی و ۱۴ هزار و ۵۱۵ نیز متلق به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی بود. مابقی آرا نیز متعلق به سایر نامزدها بود.

فرماندار خرمدره با اشاره به اینکه ۴۸ شعبه شامل ۳۳ شعبه ثابت شهری و ۱۲ شعبه ثابت روستایی و ۳ شعبه سیار برای انتخابات در شهرستان پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم شهرستان در انتخابات ۷۷ درصد بود.

وی حضور مردم در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه را باشکوه ارزیابی کرد و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران، برنده واقعی این انتخابات هستند.

محمدی با اشاره به نتایج شورای اسلامب شهر خرم‌دره، اظهار کرد: در انتخابات شورا نیز عباسعلی طاهری، علیرضا امینی، عیسی اشرفی، غلامرضا کلانتری، ابوالفضل مرادی، مرتضی صالحی‌نژاد و شعبان عباسی به عنوان اعضای اصلی و افشین بابایی، عباس کاظمی، افشین کریمی، بهنام شیرمحمدی و عین‌الدین رجبی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

منبع: نبض سحر

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر